بازدید مدیر شبکه بهداشت و درمان از مرکز مراقبتی توانبخشی بیجار

به مناسبت هفته معلولین، تعدادی از مددجویان مرکز مراقبتی توانبخشی معلولین ذهنی ۲۲ بهمن بیجار توسط خانم دکتر سارا آهوان مورد معاینه قرار گرفته و از خدمات ویزیت رایگان بهره مند شدند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان ،در این بازدید ضمن تبریک هفته معلولین گفت: سلامت جسمی و روحی روانی زیربنای عامل پیشرفت و تکامل جامعه است و این مهم جز از منظر کمک و یاری رساندن به مددجویان نیازمند و رسیدگی به امور معلولین، آسیب دیدگان اجتماعی و محرومان میسر نخواهد شد.

سارا آهوان در ادامه افزود: این روز برای اصلاح نگاه جامعه نسبت به معلولین و پی بردن به توانایی ها و توانمندی‌های معلولین و توجه بیشتر به حقوق اجتماعی و تأمین نیازهای اساسی این افراد فرصت مغتنمی است.

وی در ادامه گفت: ایجاد یک محیط بدون مانع و قابل دسترسی اولین قدم در احقاق حقوق افراد معلول جهت مشارکت در فعالیت های اجتماعی و داشتن شانس برابر برای برخورداری از امکانات جامعه در زندگی اجتماعی است و نباید مشکلات جسمی و معلولیت مانع حضور این قشر توانمند در عرصه های مختلف زندگی باشد.

دکتر آهوان در پایان این بازدید، از زحمات بی دریغ خادمین این عرصه، تقدیر و تعدادی از مددجویان را نیز بصورت رایگان معاینه کرد.

کد خبر 96446

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد